Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблеми с двигателя ... помагайте : )

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблеми с двигателя ... помагайте : )

    Здравейте , Колеги
    Честита Коледа на всички и весело посрещане на новата година.

    Случи се така , че Алфата остана без масло... не ме нападайте заради това...
    След като запали студена в движение започна да се чува тракане от двигателя и изгасна.
    Запалих я на бутане да се прибера до нас като звука от тракането се увеличи. Малко преди да стигна пак изгасна и това и беше....
    Живея в старата част на Овча Купел и намерих някъв квартален майстор , запалихме я излезе бял пушек от ауспуха и ми съобщи тежката новина .. Нов двигател.
    Пиша Ви защото не знам какви са ми вариантите и какво да правя. Помагайте с каквото можете.
    Благодаря Ви предварително.
    Алфа Ромео 147 2.0 ts.
    Alfa Romeo - 147 2.0 i 16V T.Spark (150 Hp)

  • #2
    Как така какви са ти вариантите? Търсиш 2.0 тс от 147 или 156. Или питаш за евентуален ъпгрейд до 2.0 турбо или някой V6?

    Comment


    • #3
      Здравей! Туин спарковете са особено чувствителни по отношение на маслото, а още по-чувствителни при липсата му, както е в твоя случай, а най-чувствително е смазването на биелния лагер на 4-ти цилиндър, който бай дизайн се смазва най-кофти. Стържещият звук, който си чул най-вероятно е от триене на биелен лагер в коляновия вал, без смазване, в общи линии най-вероятно е като свалите картера да има натрошени биелни лагери, като цвета им на места ще бъде син, което е признак за това, което казвам. Т.е. моторът е блокирал и вариантите са три:
      1. Пълна ревизия на мотора - цилиндри, бутала, биели, колянов вал, клапани и разпределителни валове (има голяма вероятност някое от буталата да е изхвърчало нагоре към клапаните, след като се е скъсал биелния лагер). А хвръкне ли бутало със сигурност заминава геометрията на цилиндъра. Ремонтът е маса пара, ако се сменят бутала особено и според мен не си заслужава, като в сумата за ремонта включвам и хонинговане на цилиндри, шлайфане на глава, райбероване на леглата на клапаните, нови клапани, нови бутала (минимум 1) труд и т.н.
      2. Експлантиране на твоя мотор и имплантиране на друг. Като цена един такъв мотор започва от 700-800 лв., отделно антифриз, филтри, ремъци и ролки (защото купуваш котка в чувал), масло и филтър. Слагаш за труд минимум 300 лв. и си в играта. А ако искаш да си документно изряден и мотора ти да е вписан в документите отиваш в Технотест и срещу скромната сума от 228 лв. вече колата ти става изрядна.
      3. Разглабяш каквото можеш и го обявяваш за продажба във форума и на други места и стискаш палци да се отървеш от чаркуляците. Недостатък е, че много малко видове части се търсят и ще си на сериозен минус. А после купето го предаваш за скрап.
      Най-тъпото от всичко е, че оставаш без кола за празниците. На мен като ми блокира туин спарка беше 06.12.2013 г., точно на Никулден и това което съм написал ти го казвам от собствен опит, и то горчив.
      Успех!
      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

      Comment


      • #4
        Ревизията не тия препоръчвам си купиш друга 147 ца с парите за нея мотор по се ядва 1 седмица може и по бързо въртиш ключа и с околко 1000 лева си в играта с ревизията си около 1,700 лв и доста повече чакане ....
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #5
          грубо но искрено....засилвай я към депото...ТС мотор не си струва да го правиш....пък и за нов не си и мисли...може зорлен да се прецакаш с още 600-700-800 лв само за мотора

          ---------- Post added at 12:16 ---------- Previous post was at 12:12 ----------

          помни,че решиш ли да я ремонтираш...жениш се за нея....т'ва е тъпото на алфите,че заради глупавата политика на водене от страна на ФИАТ..Алфите бързо губят стойност..и престо тва те спира да правиш ремонти за по 1000+ лева на кола дето струва 1500+/- реална продажна цена

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
            Най-тъпото от всичко е, че оставаш без кола за празниците. На мен като ми блокира туин спарка беше 06.12.2013 г., точно на Никулден и това което съм написал ти го казвам от собствен опит, и то горчив.
            Успех!
            Моят туин спарк даде фира на 20.12.2014, явно Декември не е добър месец за тези двигатели

            Към колегата с проблема :
            Миналата година по това време имах същата дилема, понеже се чудех много дълго, ще се прави ли, няма да се прави, в крайна сметка седях месеци без собствена кола, само се молех на роднини да използвам техните. Накрая продаох това онова от нея (все още ми седи музиката и газовата) и я дадох за скрап, общо взех към 800 лв и след толкова време, даже бях доволен, специално за моята кола нямаше смисъл и никаква логика да набивам близо 1000 лв. в купе пребито от градушката, но пак ми трябваше много време да го реша. В крайна сметка не съжалявам ни най-малко в момента. Трябва просто да си направиш една равносметка каква стойност има колата ти и дали има финансов смисъл да набиваш една торба с пари в нея (почти винаги няма) .
            ex Alfa Romeo 156 1.8TS '99
            ex Alfa Romeo 147 Blackline 1.9 JTDm '07
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD M-Jet 16V '05

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
              Здравей! Туин спарковете са особено чувствителни по отношение на маслото, а още по-чувствителни при липсата му, както е в твоя случай, а най-чувствително е смазването на биелния лагер на 4-ти цилиндър, който бай дизайн се смазва най-кофти. Стържещият звук, който си чул най-вероятно е от триене на биелен лагер в коляновия вал, без смазване, в общи линии най-вероятно е като свалите картера да има натрошени биелни лагери, като цвета им на места ще бъде син, което е признак за това, което казвам. Т.е. моторът е блокирал и вариантите са три:
              1. Пълна ревизия на мотора - цилиндри, бутала, биели, колянов вал, клапани и разпределителни валове (има голяма вероятност някое от буталата да е изхвърчало нагоре към клапаните, след като се е скъсал биелния лагер). А хвръкне ли бутало със сигурност заминава геометрията на цилиндъра. Ремонтът е маса пара, ако се сменят бутала особено и според мен не си заслужава, като в сумата за ремонта включвам и хонинговане на цилиндри, шлайфане на глава, райбероване на леглата на клапаните, нови клапани, нови бутала (минимум 1) труд и т.н.
              2. Експлантиране на твоя мотор и имплантиране на друг. Като цена един такъв мотор започва от 700-800 лв., отделно антифриз, филтри, ремъци и ролки (защото купуваш котка в чувал), масло и филтър. Слагаш за труд минимум 300 лв. и си в играта. А ако искаш да си документно изряден и мотора ти да е вписан в документите отиваш в Технотест и срещу скромната сума от 228 лв. вече колата ти става изрядна.
              3. Разглабяш каквото можеш и го обявяваш за продажба във форума и на други места и стискаш палци да се отървеш от чаркуляците. Недостатък е, че много малко видове части се търсят и ще си на сериозен минус. А после купето го предаваш за скрап.
              Най-тъпото от всичко е, че оставаш без кола за празниците. На мен като ми блокира туин спарка беше 06.12.2013 г., точно на Никулден и това което съм написал ти го казвам от собствен опит, и то горчив.
              Успех!
              Само да добавя, че технотест не е задължителен, ако мотора се взима от автомобил със същия кош - разбирай 147/156, а налага само корекция на талона. Мой приятел скоро сменява мотор на Туарег и го взе от Туарег и даде само 120лв за корекция на талона.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от pyle Покажи съобщение
                Само да добавя, че технотест не е задължителен, ако мотора се взима от автомобил със същия кош - разбирай 147/156, а налага само корекция на талона. Мой приятел скоро сменява мотор на Туарег и го взе от Туарег и даде само 120лв за корекция на талона.
                Технотестът има смисъл само, ако продаваш колата. Иначе е безсмислен разход за перфекционисти.
                Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                Comment


                • #9
                  Туин спарка не е за всеки за това гърми . Не може да се оставя без масло да се прегрява и да Юрка 30 минути над 200 тези три неща са важни да не ги гърмите .... .
                  sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                  Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                  И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                  Ramstein - Benzin
                  https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря за отговорите и съветите.
                    Явно съм мазохист аз си обичам колата и няма да я продам за някви си пари , камо ли на части.
                    От всички мнения на майстори , джамбази и разбирачи стигнах до това .... ще я ремонтирам.
                    Намерих си майстори с които излязохме братовчеди , приятел ми услужи с клиентски номер с който получавам 45% намаление от фирма Тех-ко.
                    Бавно и мъчително ще бъде , но ще стане !
                    Междувременно си бръмча с Фиат чинкуеченто .
                    Ще Ви държа в течение със снимки и се надявам да се видим на следващия Алфа сбор ... когато и да е той...
                    П.с. : Пожелайте ми успех : )
                    Alfa Romeo - 147 2.0 i 16V T.Spark (150 Hp)

                    Comment


                    • #11
                      драсни 2 реда като си готов да видим колко ти е излязла свадбата

                      Comment


                      • #12
                        Браво и аз щях да ти го казвам ,но исках ти сам да стигнеш до това мнение. Няма защо да си даваш колата за части. Успех и дано бързо да си я караш пак.
                        алфа ромео 156 тс

                        Comment


                        • #13
                          Здравейте Колеги
                          След много мъки и нерви , най-накрая излязох от сервиза.
                          Олекнах с почти 1600 лева ... но пък си имам нов колянов вал , биелни и основни лагери , маслена помпа , гарнитури , шлайфана глава , феродо на съединителя и както си трябва ролки , ремъци , масло , филтри и т.н .
                          Не можах да осигуря снимков материал , но ако някой има нужда от помощ или съвет съм насреща.

                          Не карайте колите си без масло .... ще страдате : )
                          Alfa Romeo - 147 2.0 i 16V T.Spark (150 Hp)

                          Comment


                          • #14
                            Моят двигател е само за... 600лв.

                            Comment


                            • #15
                              Твоят двигател е 600, но не е ревизиран и ремонтиран основно, не му знаеш състоянието.

                              Comment

                              Working...
                              X